2012. január 22., vasárnap

Szabálymódosítás

Kedves Olvasók!

Annyi szabálymódosítással élnénk, hogy azokat a véleményeket, melyekben a Kritikus kiemelte, hogy nem olvasta végig a pályaművet, illetve az adott kritikájából érezhető, hogy nem tette ezt meg, sajnos nem áll módunkban elfogadni.

Ezúton megkérünk minden kedves Olvasót, hogy véleményét kulturáltan fejezze ki, stílusa ne legyen földbe döngölő. Minden történetben lehet találni pozitívumot is, igyekezzen ennek a kiemelésére is hangsúlyt fektetni a véleménye megfogalmazásakor.


Ezenfelül, megkérnénk minden Olvasót, hogy néhány mondatban jellemezze magát. Szeretnénk, ha az Íróink, és az erre járó többi véleményező megismerne benneteket.
Hiszen az ítész is ember, ahogy az Íróink is azok.
Megértéseteket, és segítségeteket köszönjük.

A Szervezők

3 megjegyzés:

Banyanyanya írta...

Rólam mit kell tudni? Hol ilyen vagyok, hol olyan… Hangulatom szerint változik a véleményem. Ha szükséges, kíméletlen vagyok. Túl a harmadik x-en és több tízezer elolvasott oldal után jogomnak érzem, hogy véleményt nyilváníthassak. Nem íróként, olvasóként. Nikim, vagyis ahogy ti ismeritek, Gin kifejezett kérésére jöttem. Nem sok fanfic írással találkoztam, talán éppen ezért tudok elvonatkoztatni a megszokott kliséktől. Ha nyers is leszek valakivel, nem rossz szándékból teszem. Hiszem, hogy az őszinteség célravezető.
Sok sikert mindenkinek!

Valentina Diaz írta...

Valentina Diaz vagyok, amolyan csendes meris, nem regeltem mert lusta vagyok rá, kritiket se szoktam osztani, mert arra is lusta vagyok, viszont rengeteget olvasok, sok-sok slasht, nagyon sok slasht! és most jöttem ám pontozni, mert mindent ki kell próbálni, egyszer élünk nem?
Nem szeretem a komoly, drámás, szomi storykat, mert azoktól én is letargikus leszek, szóval az a jó ha egy story romantikus, meg szerelmes, na azokat imádom! Akkor meg főleg, ha van neki valami kis cuki története.
Nem fogok negatív kritit osztani, mindenből igyekszem a pozitívat kiemelni, aztán meg majd a pontjaim látszik, ha vmi nem volt tetszős.
Na puxpux: Valentina

shanon widow írta...

hmmm. én sosem tudtam fejet hajtani az előtt, ami nem tetszett - és ez ki is ütközik, mint látjátok :D van bennem némi ellenállás, ugyanis eddig jórészt olyan történeteket olvastam, amelyek... hát fogalmazzunk úgy, hogy magamtól sosem olvastam volna el. itt nem a minőségre gondolok, hanem arra, hogy slash, mennyire extrém páros, vagy épp melyik szereplő az, akiről szó van... tehát magára a tartalomra :) igazság szerint csak akkor kelek ki magamból, ha "tényleg" (megnyomja a szót) túl mennek a dolgok bizonyos határokon. több dolog miatt jöttem ide: tapasztalni, olvasni, és kicsit előrébb lökni azokat a személyeket, akik még bizonytalanabbak a pályán... valamint szórakozni, ugyebár^^ sok felé járok olvasni, véleményezni - bár ez az utóbbi időben lemarad. pontozni sosem tudtam, illetve nem is próbáltam, de max pontot az kap tőlem, aki tényleg olyat alkot, amilyennel még nem találkoztam.

néha szúrós, néha pattog, de nem akar bántani :)