2011. december 8., csütörtök

Egy igazi kihívásfüggőt ismerhetünk meg ma este. Mai alanyunk nyitott az extrém párosokra, kedvenc háza a Griffendél és szívesen kerülne közelebbi kapcsolatba Neville-el. A Gladiátor csapat büszkén mutatja be darktulipot!

‎1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?
Kihívásfüggő vagyok, sokszor megfogadtam, nem jelentkezek többre, de a kisördög mindig belém bújik. Aztán erősen gondolkodtam a Nők csapatán, de végül csak a Férfiaknál kötöttem ki. Romantikus évszak a tél, és eddig csak a forró nyárral írtam, holott a tél is lehet ugyanolyan forró, vérpezsdítő.

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?
Hm, egyszer írtam egy Hagrid/Bolyhoska egypercest, de nem került fel sehova. xD Szerencsére. Amúgy a legextrémebb eddig a Harry/Scorpius, és van még, de most nem sorolnám, szeretek új utakra tévedni, most is azt fogom tenni.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Hm, ravasz kérdés, a legtöbben biztos Dracót fogják válaszolni, hát, én inkább szeretném Neville-t. Hogy miért? Mert lehet pátyolgatni, de a vége felé már eléggé kiférfiasodik, és látványnak sem utolsó.

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?
Hú, én nem élnék a Roxfortban. Persze, egy napra elmennék, de nekem nem menne ez a bentlakásos suli dolog. Mert oké, Harrynek az az otthona, de szerintem másoknak, akiket szerető család vesz körül, elég rossz. De ha mégis a Roxfortba keverne a sors, akkor mindenképpen a Griffendélbe mennék, és Ronnal meg Neville-lel haverkodnék.

5. És a Roxfort elvégzése után?
Hú, ez könnyű, ott maradnék tanítani, mert amúgy is tanárnak készülök. És Umbridge a példaképem! :) Csak vicceltem. xD

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

Nehéz döntés, de talán a Szerelemterápiát mondanám, mert ennek a szereplői állnak legközelebb a szívemhez, főleg Mr. Annabello, a törpemalac, aki remek, szappanoperából vett tanácsokkal látja el Harryt Dracót illetően. És természetesen ennek a végéről sem hiányzik a happy end. Nem írok jó történeteket, de ha választanom kell, ezt ajánlom.

http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=78843

Nincsenek megjegyzések: