2011. december 14., szerda

Mai tesztalanyunk a Gladiátor csapat szíve. Ő az az ember, aki mindig ott van, ahol szükség van rá. Megrögzött Drarry fanatikus, aki nem egy embert fertőzött már meg. Ismerjük hát meg a kihívás lelkét, Kyrapert:)

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?
 Azt hiszem, kezdek függő lenni… Már az általam szervezett kihívásnak sem tudok ellenállni. Ez már beteges kihívásfüggőség szerintem. J

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?
 Soha nem gondoltam volna, hogy képes leszek Dracót Ronnal összehozni. Ron az egyetlen karakter, akire mindig is csont heteróként gondoltam. Naná, hogy tervezek, mégpedig erre a kihívásra, így többet most nem mondhatok.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?
Dracót és Harryt kérném, de mivel tiszteletben tartom, hogy Ők egymáséi, így nem állok közéjük, és megelégszem Blaise-zel. Ide vele!

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?
Griffendélesként és Harry Potter legjobb barátnőjeként mindig együtt lógnánk Dracóval és Blaise-zel, folyamatosan bajba keverve magunkat, de mindig megmentve egymást. A pince szörnyi ( alias Piton ) nem győzne bűntetőre küldeni minket, persze Blaise és Draco miatt nem vonna le a griffendéltől sem pontokat ( és persze azért sem, mert én lennék a lánya J ).  Őrző lennék a Griffendél kviddics csapatában, közepes tanuló lennék bájitaltanból, amitől apám szálanként tépné ki a haját. Erősségem az SVK lenne, mint Harrynek, de csak azért, mert Blaise és Draco folyamatosan edzene velünk…

5. És a Roxfort elvégzése után?
 Ez könnyű: Mrs. Zambiniként. :D

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?
Nem egyszerű kérdés, nehéz rá válaszolni. Szeretem az „Enyém leszel, Weasley!”-t, mert egy olyan párosról (Draco/Ron) írtam, ami elég ritka a magyar fandomban. Mivel Drarrysta vagyok sok Drarrym van. Az egyik legsikeresebb a „Rekviem egy szerelemért”, amit nagyon szeretek, bár nem teljesen úgy történt benne minden, ahogy eredetileg terveztem. Hmmm… most így jobban  belegondolva az abszolút kedvenc magamtól „A szerelmes Szél”. Tudom, tudom, nyálas cím.

A történetben személyiséggel ruháztam fel a szelet, aki szerelmes Dracóba, és amikor rájön, hogy Harry – akit barátjaként szeret - szintén Dracóba szerelmes, éktelen haragra gerjed, és mindent megtesz, hogy elszakítsa a két fiút egymástól. A történet azért is fontos a számomra, mert egy nagyon szeretett barátnőmnek, Ancsának írtam, és jó pár olyan általam nagyra becsült Írótól is kaptam rá véleményt, akiktől nem számítottam arra, hogy valaha is írnak majd nekem, de a szívem mélyén ez volt a vágyam. J
Igen, azt hiszem a kedvenc gyermekem nem más, mint „A szerelmes Szél”.

http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=87418

Nincsenek megjegyzések: