2011. december 1., csütörtök

Első alanyunk Aidemera. A nők csapatanának egyik nagy reménysége, aki valószínűleg okoz még néhány meglepetést nekünk. Tekintve, hogy a kedvenc párosa meglehetősen szokatlan, ám ennek ellenére az egész csapattal megkedveltette.

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Amikor meghallottam, hogy van ilyen kihívás, ahol nőkről lehet írni, épp akkor támadt egy ötletem, amiben egy női karakter igazán erőteljes szerephez jutna, szóval kaptam az alkalmon, és jelentkeztem. Ezenkívül az is nagyon vonzó volt, hogy tél a fő téma. Jön a tél, és az egyik raktáron levő történetemmel az a baj, hogy nyáron játszódik, szóval ha folytatni akarom, át kell írnom télre. De itt eleve adva van a tél.

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?


Nem tudom, hogy igazán vad-e. Magyarországon inkább ismeretlen. Piton/McGalagony. Igen, néhány egészen vad ötlet tervbe van véve, de, hogy megvalósul-e vagy csupán terv marad, az a jövő zenéje. Az az egy biztos, hogy az előbb említett párossal még fogok dolgozni.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Hajjaj, nehéz kérdés. Attól függ milyen szempontból lenne ő a díj. Ha tartósan az enyém maradhatna, akkor természetesen Pitont. Viszont nagyon szívesen beszélgetnék McGalagonnyal és még nála is szívesebben Dumbledore-ral. Persze azt nem tudnám egy életen át csinálni :)

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Épp egy korábbi interjú alapján vetődött fel, hogy szerettem volna ott tanulni, és a végén biztosan eléggé könyvtármániás lettem volna én is, és azt hiszem, szeretnék ott tanítani. Annak a bentlakásos iskolai létnek – már ha elég színvonalas az intézmény – megvan a varázsa. Még mágia nélkül is. Mágiatörténetet tanítanék szívesen, nagyokat sétálnék a parkban és a kastélyban, meg Skóciában. Persze az boszorkányként teljesen más világ lenne. Imádnám a boszorkányruhákat, a kandallót, a teázást előtte, meg a nyugalmat. Vagy talán épp azt a biztonságos, stabil életet, amit a Roxfort jelent, Voldemort nélkül persze. Tulajdonképpen a Roxfort nem is iskola, hanem otthon, vagy legalább is az otthon nekem ezekkel a fogalmakkal kapcsolódik össze.

5. És a Roxfort elvégzése után?

Most látom csak a kérdést! :) Hát ezt abban az értelemben, hogy az iskola elvégzése után mi lenne, már megválaszoltam, de ha például a tanításnak is vége lenne, akkor ott maradnék a Skót Felföldön valami takaros kis házban, és mondjuk írnék vagy épp a családommal lennék. Feltehetően lenne olyan is :D

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A Perselus Piton és az Élet Cseppje. Amikor megfogalmazódott az ötlet, és amikor írtam is imádtam a cselekményt. Én látom azokat az érzelmeket is amiket a sorok mögé képzeltem, és azt lehet, hogy nem tudtam igazán átadni persze. Az első pillanattól kezdve tetszett Piton és McGalagony szerelmének ötlete. Leszámítva persze a jelenlegi korkülönbséget. Sokan azt mondják, hogy mert McGalagony idősebb. Hát Istenem… ez van ( Miért jobb ha a férfi az idősebb? Mostanában, amikor a férfiak korán halnak, nem marad más az idősebb nők számára sem. Persze nem pontosan tudom megmagyarázni, hogy miért ez a meglátásom, vagy ha tudnám is túl összetett lenne, és nem a kérdés része. Most 23 vagyok, és sosem gondoltam rá, hogy fiatalabb fiúval kezdenék kapcsolatot, de még eljöhet az idő ;)

Ettől függetlenül a történettel kapcsolatban tényleg csak az a mély, békés vonzódás a kedvencem, amit mögötte gondolok létezni.

És íme a link: http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=90800

1 megjegyzés:

Septi írta...

Nem olvastam el a nevet, ettől független, mikor megláttam McGalagonyt és Pitont egy sorban, azonnal tudtam, ki is az interjú-alany.:D
Érdekes dolgokat lehet megtudni.:D

Septi :)