2011. december 19., hétfő

Mai alanyunk kedvencei Lily Evans és Perselus Piton. A kapott kulcsától a kezdetekben szívbajt kapott, de kíváncsian várjuk, hogy mit kezd vele. Szíve szerint házimanótenyésztőnek állna, ami első olvasatra nem kis meglepetést okozott, de ha jobban belegondolunk... Úri élete lenne:) Ismerjétek meg melissakorthnert, az Amazon csapat tagját.

 


1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Miért: elcsábított egy bizonyos illető. Ami megfogott benne... mindent egybevéve jó ötletnek találtam, és még különleges is. Minentől függetlenül pedig kihívásfüggő vagyok x)

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Az eddigi legvadabb... a Voldemort-Harry annak számít? :D Annál messzebb még nem merészkedtem, de sosem lehet tudni... :)

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Ez csak egyértelmű: Lily Evans. Utána eljönne Perselus és Harry is *~* És mert imádom, ő a példaképem.

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Szeretnék mardekáros vagy griffes lenni, de amilyen a szerencsém meg az igazi valóm, biztosan a Hugrabugba kerülnék. Innentől kezdve ellennék, mint hal a vízben, igaz, a fél suli engem szívatna xD

5. És a Roxfort elvégzése után?

Házimanótenyésztőnek állnék *-* Édesek a kis ráncos bőrűek, a gazdagok meg úgyis megfizetnék az árát...

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

 Jesszus! O.o Hát, talán a LILY - Look I Love You, bár nincs befejezve, és nem is tökéletes, de mindent kifejez, ami én vagyok...





Nincsenek megjegyzések: