2011. december 20., kedd

Következő riportalanyunk nagy kedvence a vajsör, felnéz Dumbldeore-ra, mert okosnak tartja, valamint attól sem retten meg, ha párbajra hívják. Lépjen akkor a rivaldafénybe a Gladiátor csapat egyetlen férfi tagja; Manhwe!

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

 Bonyolult egy kérdés ez, de a válasz annál inkább egyszerűbb. Szeretek írogatni, általában csak verseket, így gondoltam nem árthat az senkinek sem, ha írok egy HP-s történetet én is.

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

 Nos, ilyenre még nem került sor. Ez az első kihívás, amin részt veszek "íróként". Mindazonáltal Karib Tenger Kalózai paródiát mát írtam, és ismerőseim szerint nem volt olyan rossz. Éppen ezért, írnom kell egy HP-s történetet is. Az pedig majd később fog eldőlni, hogy fogok-e írni "ritka párosról" vagy sem.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

 Ez a legnehezebb kérdés. Mert sok-sok szereplő van, akit szívesen elfogadnék "díjként", de gondolom ezzel sokan így vannak. Ezért - bár, biztos vagyok abban, hogy Hermione lenne a legjobb számomra, - én Dumbledore-t választanám. Hiszen: okos, bölcs és kellőképpen bolond is, akárcsak a Fehér Gandalf! :)

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

 Megállás nélkül vajsörözgetnék! :) No, és persze, örülnék, ha a Süveg abba az iskolai házba osztana be, amelyikbe szeretném, hogy beosszon! Természetesen én is felfedezném pincétől-padlásig az iskolát, és hozzá tartozó csekélyke birtokot. Párbajoznék is, annak rendje és módja szerint. :)

5. És a Roxfort elvégzése után?
 Egyértelműen a Roxfortba térnék vissza, méghozzá tanárként, aztán pedig az igazgatói széket sem venném zokon! :) Persze, ha nagyon különleges képességeim lennének, akkor felfedezném a világ varázslótársadalmait, főként az erdélyieket! :)

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?
 Nekem a legközelebb a szívemhez, A Földközi-tenger kalózai - A Fekete Tönk átka című kalózparódiám áll. Mindazonáltal egy-két általam írt vers is közel áll hozzám. :)


 csak ne nevessetek! :D XD

Nincsenek megjegyzések: