2011. december 2., péntek

A mai alanyunk a Gladiátor csapatot erősíti jelenlétével. Gyengéje a vörös haj, erőssége pedig a kihívásokon való részvétel. Büszkén prezentálom Nektek andeeh-t, aki a Weasleyk nagy rajongója! :)

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?
 Úgy van ez velem, hogy amikor írok egy mondaton körülbelül fél órát ülök. Az egyetlen dolog, ami arra sarkall, hogy ez gyorsabban menjen, azok a kihívások. Sajnos a legtöbb, ami érdekelne 18-as, így lecsapok minden új lehetőségre:D És nagyon megfogott a tél téma, ugyanis imádok a hideg dolgokról írni:)
2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?
 Húú, hát eddig csak egy saját szereplősöm és Drarryjeim vannak, de vadról szólván... most nagy titkot árulok el, de van egy megkezdett Sirius/Harrym, csak egyszerűen nem bírtam fojtatni egy bizonyos ponton, mert kiderült, hogy emberileg képtelen vagyok nagy korkülönbséggel rendelkező párosokról írni :D
 3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?
Úú, jó kérdés. Szerintem Dobby vagy Ron lenne az. Dobbyt természetesen nem dolgoztatnám, de azért fincsi sütiket süttettnék vele :D Ront pedig hát.. bevallom, a vörös mindig is a gyengém volt, őt mindenképpen az ágyamba szánnám ;D
4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?
 Pottermore szerint griffendéles vagyok, és bármennyire is hugrabugosnak gondoltam magam, azóta valahogy azt érzem, a Griffendélben tudnám elképzelni magam. Ennek ellenére imádnám a bájitaltant és SVK-ban nagyon béna lennék. Számmisztikára tuti jelentkeznék, talán Ginnyvel lennék jóban, meg a Weasley ikrekkel tudnék hülyülni :D
5. És a Roxfort elvégzése után?
Talán… gyógyító lennék a Szt. Mungóban :D (egyébként is orvos szeretnék lenni, szóval ez közel állna hozzám:))
6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?
 Hú, talán én is kettőt emelnék ki, és ha már erről szól a kihívás, bizony mindkettő igen tél-centrikus:

 Az egyik az első hosszabb Drarrym, ezért vagyok nagyon büszke rá. A csiszolatlanság látszik rajta, de.. Hát igen, látszik rajta:D
Íme a link a történethez:

A másik pedig egy saját történet, amit egyetlen zeneszám köré építettem, illetve a hölgyemény neve a történetben egyfajta saját találmány, legalábbis nem igen találkoztam hasonlóval, csak ilyesmivel, de rövidebbel, máshogy leírva. Sokat dolgoztam rajta, még a suliban a kulturális fesztiválon is felolvastam:D
És a link:

Nincsenek megjegyzések: