2011. december 16., péntek

Egy különleges lányt szeretnék ma bemutatni Nektek. Nagy rajongója Voldemortnak, de Harryt is legalább ennyire szereti. Vonzódik a ritka párosokhoz, a mardekárosokhoz, és a Halálfalóvá vállás lenne boszorkányként az életcélja :). Örömmel mutatom be a ma esti vendégünket, a Gladiátor csapat oszlopos tagját; Lilcsykét!

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Nem akartam jönni... de mikor Melissa Korthner mondta, hogy van új kihívás, már beindult a fantáziám, gyakorlatilag csak attól, hogy férfi főszereplő és tél... -.- Szóval már nem tudtam kihúzni magam -.-

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Ritka? Harry/Harry ^^ És a legvadabb is ^^ És velük tervezek írni még... meg Harry/Voldemort/Harryt is akarok ^^ Szerintem ennél vadabb ötletem nem lesz xD

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Voldemort. Mert sokban hasonlítunk, és mert én azt akarom, hogy egy legyek a sok közül, akit kihasznál... Mert legalább addig is figyel rám egy pici ideig ♥

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

A Roxfortban? Kétséges, hogy marderkáros vagy hugrabugos lennék-e xD De inkább a Mardira szavaznék :P Nemtom... szerintem olyan közepes tanulói átlaggal, semmi extra kiemelkedő képességgel, csak egy normális diák lennék a kígyós házban :D

5. És a Roxfort elvégzése után?

Halálfalóként. Egyértelmű. Nekem más nem kell, csak ahol közel lehetek Voldemorthoz.

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A kedvencem talán a Harry/Harry, a címe Újrajátszva. Egy hét alatt írtam meg az egészet, és rettentően élveztem, mert szerintem irtó édes páros.... Harryt egymagában is szeretem, hát még ketten *.* Nem ez a legjobban kidolgozott írásom, sok mindent kihagytam belőle, ami pl. a negyedik részben volt, a cselekmény elég egyszerű, és a mély mondanivaló se olyan sok benne (még, de lesz folytatása, amiben már bőven lesznek érdekes dolgok), mégis, talán ez a szívem csücske. De nehéz ez a kérdés, mert az összeset szeretem, és nem lehet őket összehasonlítani, mert mindnek más a keletkezési körülménye, mindben van valami, amit nagyon szeretek, szóval most csak jobb híján írok így az Újról :/ Tessék olvasni a többi írásomat is! xD Az oldalamon fellelhető ez a gyönyörűség, de csak regisztrációval! :)

http://lilcsykefanfic.gportal.hu/gindex.php?pg=34419179

Nincsenek megjegyzések: