2011. december 13., kedd

Mai Amazonunk jelentkezése az utolsó pillanatban futott be, de egy kis szervezkedéssel megoldódott, hogy jelen lehessen a kihíváson. A csapata legnagyobb örömére, hisz segítőkészsége, és ötletei nagyban segítenek mindenkinek. Fogadjátok szeretettel Kykyke interjúját:)

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

- Teljesen véletlenül találtam rá Amphetamimunk aláírásában, és a "Nemek harca" név megfogott, ezért utánajártam, hogy mégis miről szólhat. :) Aztán megláttam, hogy a TÉL a legfőbb kulcs, és akkor már tudatosult bennem, hogy muszáj jelentkeznem, mert imádom a telet. :) Ekkor pedig jelentkeztem, és az utolsó utáni pillanatban, még sikerült is. (Ezúttal is örök hálám ♥) :)

 
2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a jövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

- Hisztis Myrtill és Szürke Hölgy. xD Ritka párosról szeretnék még írni, de ennyire durvát talán nem. :) Ötletem még nem igazán van...

 
3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

- Nem is kérdés: James Potter. És mert szeretem. :D

 
4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

- Ezen még sosem gondolkodtam. Nyugalmasan, és távol az olyan eseményektől, mint ami Harryékkel történt. :D Olvasni tök klassz róla, na, de átélni nem ugyanaz!

 
5. És a Roxfort elvégzése után?

- Még jobban megfogott ez a kérdés... fingom sincs. Talán a Weasleykkel akarnék élni, mert ott mindig pörgés lehet. :)

 
6. Melyik az a saját írásod, ami a legközelebb áll a szívedhez, és miért?
  

- Az olyan történeteimet még nem publikáltam, de amit talán nem szégyellek annyira, az ezalatt a link alatt található:
http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=84524



Bár ez sem életem története... :)

Nincsenek megjegyzések: