2011. december 12., hétfő

Egy újabb Gladiátor csapattagot szeretnék ma bemutatni Nektek, Katerina személyében. Írói pályafutásának első kihívása a jelenlegi, már maga a főkulcs és a téma is beindította a fantáziáját. Csapatának üde színfoltja, segítőkész, együttműködő és imádnivaló! :) Fogadjátok szeretettel a vele készült interjút!

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Hjajj. Még sose kihívásoztam, de már elég régóta tervezem, és ahogy elolvastam a kiírást, a legelső, ami megfogott a Tél, természetesen :) És, aztán azt vettem észre, hogy a nemek harca kifejezésre elkezdett kattogni az agyam, és újabbnál újabb ötletek jöttek elő :)

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Fú, hát, nem szoktam én olyan vad párosokat írni, habár van, akinek a Snarry annak számít, úgyhogy mondjuk ők :) Hogy tervezek-e írni? Hm, a Remus/Hermione annak számít? Mert akkor igen :D

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Férfiak közül (természetesen) Perselus Piton, mertmertmert imádom :D A nők közül pedig Tonks, mert, ahogy én őt elképzeltem... fúú :D

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Hugrabugos lennék, kviddicseznék (hajtó lennék). Imádnám a bájitalt meg az SVK-t, átváltoztatástanban viszont nagyon béna lennék :)

5. És a Roxfort elvégzése után?

Profi kviddicsező :D Neem, csak viccelek, valószínűleg gyógyítónak mennék :)

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A Szeretlek, Harry James Potter! c. Snarry-m, mert imádtam írni, és szinte saját magát írta meg, és ahogy visszaolvasom, alig van olyan dolog, amit kijavítanék (ami nálam nagy szám, mert mindig mindent újra akarok írni, mert bénának találom). Pluszban, egyik legjobb barátnőmnek írtam karácsonyi ajándék gyanánt, és borzasztóan örült neki, és mindig Ő jut eszembe róla :)

http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=85879

Nincsenek megjegyzések: