2011. december 7., szerda

Mai alanyunk Bellinda, aki Pitont szeretné a karácsonyfája alá. Nem finnyáskodik a ritka párosok láttán, sőt! Eltökélte, hogy minket is meglep egyel. Találgatásra fel, hogy vajon kikről ír nekünk eme Amazon;)

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?
Úgy alapjában véve szeretem a kihívásokat, csak jó élményeim vannak azokról, amiken részt vettem; a határidő igen motiválóan hat rám. Megragadott a tél, mint témakör – igazán karácsonyi hangulatom van július óta. :D A női főszereplő szintén egy ok volt.

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?
A legvadabb történetem Harry/McGalagony párosítású volt. Igaz, csak one-shot Severitusra sikeredett, de tervezem, hogy a jövőben alkotok ugyanezzel a párossal. Illetve írtam Piton/McGalagony kisregényt a Severitus Kihívásra is, az utóbbi téma szintén olyan, amivel tervezem foglalkozni.
Egyébként ritka párost hozok a versenyre is. :P

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?
Megnyerni természetesen Pitont szeretném, örökre, ő az abszolúte favorit, imádom a karakterét, a jellemét, megjelenését, az őt körüllengő titokzatosságot. Jól el tudnánk gúnyolódni együtt. :P
Viszont szívesen találkoznék néhány beszélgetés erejéig Eileen Prince-vel, akit szintén kedvelek, de frusztrál az, hogy alig tudunk róla valamit. Érdekelne az, hogy miért nem vett részt a háborúban, mit csinál, mit tett a fia halála után, stb.
Minerva McGalagonnyal hasonlóan vagyok, mint Eileennal, vele is eldiskurálnék, vonz az intelligenciája és a belőle sugárzó erő.

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?
Az a vicces, hogy én ma már úgy gondolom, hogy nem diákként, hanem tanárként szeretnék először betérni a Roxfortba. Abban az időben, amikor Harryék diákok. Jogos lenne a kérdés, hogy akkor a Tekergők idejébe szeretnék visszacsöppeni, ott kezdeni? Mondhatni, de mégis a Durmstrangot választanám, ugyanis nagyon érdekelne a fekete mágia. :P Ennek dacára nem lenne belőlem halálfaló.
Szóval akkor mennék a Roxfortba tanítani, természetesen SVK-t, a következő elv alapján: ismerd jól a barátodat, de még jobban az ellenségedet. Ráadásul sikerülne megmentenem Harryéket a Voldemort-fejű Mógustól, igaz az átok miatt lehet én is az iskola elhagyására kényszerülnék. Addig is jókat cukkolnánk egymást Pitonnal.

5. És a Roxfort elvégzése után?
Előző válaszom tekintetében azt hiszem, felesleges lenne ide bármit is írnom.

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?
Egyértelműen a legújabb, Severitusom, Emlékezz a napra… - ezt a Scaramuch által megrendezett kihívásra írtam. Miért szeretem? Mert ez volt az első olyan történet, amibe úgy érzem, igazán beletettem szívemet-lelkemet, egyik nap nekiültem és lényegében cirka négy nap alatt megírtam az egészet, emiatt úgy érzem, egységes lett a hangulata. Szeretem ezekkel a szereplőkkel dolgozni, igazán nagy kihívást jelentettek számomra.
http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=92353

Nincsenek megjegyzések: