2011. december 17., szombat

Igazi kihívásfüggő Amazon mutatkozik be ma este nektek. Az extrém párosok olyan közel állnak a szívéhez, mint ő maga azokéhoz, akik megismerik. Ha bekerülne a Roxfortba, Draco imádói valószínűleg kiátkoznák a szoknyájából, de őt sem kellene félteni. Fogadjátok szeretettel LoWeDrUmAnDbAsS interjúját.

 

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?
  
 Kezdjük ott, hogy kihívásfüggő vagyok, és mindig megfogadom, hogy többre nem jelentkezem, aztán hoppácska, már a kulcsosztást várom… Ez egy szenvedély nálam, vagy valami ilyesmi. Tök jól lehet egy kihívással edzeni, és ciki, de csak olyan sztorijaim vannak befejezve, amik kihívásra íródtak, ezért fogadom meg, hogy nem szabad, amíg be nem fejezek legalább egyet XD összejön? Nem. 
 Amúgy meg sok minden közrejátszott abban, hogy jelentkeztem. Az egyik szervező nagyon közel áll a pici szívemhez (persze a másik is, de nah :$). A másik meg Nemek harca? Ki nem hagynék egy jó kis banzájt, amiben a magam igazát harsoghatom – illetve a karakterem :$ 
 2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok? 

 Öh, mennyi vad Rita Vitrol és Hermione Granger együtt? Esetleg Fleur az orosz duó, a t.A.T.u fekete hajú tagjával, Yuliával? Luna Pitonnal, vagy Hollóháti Hedvig Hugrabug Helgával? Szeretem az extrém párosokat, a jövőben egy Uchiha Sasuke/Draco Malfoyt szeretnék írni :P De már gondolkoztam Orochimaru/Voldemort/Michael Jackson slashen, meg Jessica Rabbit/Betty Boop femen is. DE ez azon múlik, hogy lesz időm, ihletem, kedvem, hogy lesz rá igény… Mert nálam kábé minden hangulatfüggő, még az is, hogy milyen ruhát viselek vagy épp mit eszek meg iszok.
 
 3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?
  
 OMG, OMG, OMG!!! 

 Draco jöhetne az ágyamba plüssmacinak, hozzá kérném Harryt, de lehet, hogy Potter csak néha kapná meg. Továbbá nem mondanék nemet az ifjú Gellertre, Lunára, Pansyre, de még talán Fleurra sem. Rita Vitrol is egyértelmű nyeremény lenne… *Igen, Amy NAGYON mohó* hogy miért pont ők? Muszáj elmagyarázni? :] Na jó. A fiúk azért, mer cukik, helyesek, főleg együtt (ahhhw, threesomeeee!!!! Blaise, te is jöhetnél néhaa… :$), a lányok meg azért, mert tetszenek. Pansyt jól meg… itatnám, szerelmi bájitallal, Ritának meg folyton bókolnék, hogy szép a neve, és csacsognánk mindenféléről. Lunát elvinném éjfélkor sétálni, és halálra röhögném magam rajta, Fleurnek meg kiegyenesíteném a haját. Aztán ki tudja :DDD 

 4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban? 
 Kiskirálykodnék Draco mellett a Mardekárban. Ő lenne a Casanova, én meg a Casablanca, azzal a különbséggel, hogy ő az összes fiút, én meg az összes lányt… :DDD khm. Korhatárosítani kéne az interjúmat! De amúgy az iskola része… bírnám a Sötét Varázslatok Kivédését meg a Bájitaltant, és tuti, hogy benne lennék a kviddicscsapatban. Esténként folyton levonnának pontot a Marditól, mert takarodó után a folyosón flörtölgetnék meg randiznék, és ha prefektus lennék, akkor gyorsan leváltanának. Átaludnám a Mágiatörténet órákat, a csajokat a szupercuki cicámmal szedném fel, és minden másnap rivallót kapnék a reggelimbe. Draco lenne a legjobb cimbim, folyton egymás nyakán lógnánk, és az összes hetero csajszi irigy lenne rám… *MUHAHA* :DDD 
 5. És a Roxfort elvégzése után?
 Ejj, na ez az, amiről fogalmam sincs. A való életben szívesen lennék színész, aki folyton mások bőrébe bújik, hogy őt soha ne ismerjék meg – vagy épp saját magát veszi kamerára, hogy az egész világ ismerje. (Hangulatfüggőség – látszik.) Szerintem ott sem lenne máshogy, max mennék Celestina Maggicához kornyikálni, vagy profi szinten kvidiccseznék, csak híres legyek és beszéljen rólam mindenki… vagy nem tudom. Lehet megfognám a csajom kezét, hogy oké, lenyugodunk, aztán go valami nyugis helyre. Csak ezzel az a baj, hogy pár nap után ismét pörögni akarnék :///
 
 6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?
 
Jelenleg azt hiszem, az Orosz cirkusz című femem. Még április/májusban írtam, de abba mindent beleadtam, bár a vége lehetett volna jobb is… imádtam, mert minden szereplő közel állt hozzám, Fleurben kissé magamra találtam, és teli volt olyan dolgokkal, amiket imádok. Femslash, Oroszország, t.A.T.u., vodka… minden nap írtam hozzá, és tényleg nagyon szerettem. Persze azóta születtek novellák, rövidek és hosszak, de talán ez az, ami a legjobban kifejez. :] 

 Bár most még bírom a Feltcliffe-met is. Nem igazán tudok választani, ezért linkelem mindkettőt :DD
 
 

Nincsenek megjegyzések: