2011. december 21., szerda

Utolsóként, ám nem utolsósorban votiv mutatkozik be az Amazon csapatból. Szereti a telet, és a ritka párosokat. Konkrét elképzelései vannak arról, hogy miként élne a Roxfort falai között. Irigylésre méltó élete lenne:)

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Nagyon szerettem volna már egy ideje femslasht írni, de a legtöbb slash kihíváson ez a műfaj eleve hátránnyal indul. Itt, egy vegyesben, ahol ráadásul van Nők csapat, tehát garantáltan nem fog kizárólag lekenyerező szépségű fickókról szólni a történetek túlnyomó része J, nagyobb lehetőséget láttam arra, hogy a történetemet olvassák, neadjisten még tetszést is arasson. Íróként ilyen számítóan gondolkodom… Persze, az is benne van, hogy a sok slash kihívás után jó látni egy olyat, ami nem diszkriminálja se a hetet, se a slasht, és még nemek tekintetében is igazságos. A telet meg szeretem, szinte bármit írok, egy téli háttér mindig jól alásimul.

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Tágabb értelemben vett és komoly műfajban írt legvadabbnak a Harry/Dumbledore-t mondanám, mert az egy olyan dolog, amihez kevesen nyúlnának hozzá. Érthető módon nem lett túl sikeres, de nem is ez volt a célja, ezzel a párossal sose gondoltam, hogy nagy rajongói táborom lesz. Ha a komolytalankodást is számoljuk, akkor egyértelműen a Frics/Trelawney :Đ.

CSAK ritkával tervezek írni. Na jó, esetleg egy Snarryt vagy Drarryt még írnék inkább önmarketing szándékkal, de alapvetően nem vonzanak a lerágott csontok, olyat írni meg nem szeretek, ami teljesen kiforgatja magából a világot és a szereplőket (szélsőséges AU, nonmagic, meg effélék). Az nekem nem fanfiction. Szóval igen, a ritka páros… canon palettáról talán Remus Lupin/Fenrir Greyback vagy Andromeda/Lily, de tervezek Sirius Black/Michael Scofield (Szökés) és Hermione/Ariade (Eredet) crosst is.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Hagridot, mert olyan jól meg tudná masszírozni most szegény hátamat! XD Vagy Hermionét, hogy belém verje, amit tanulnom kéne… Igazából egy ideje már nem bálványozok HP szereplőket, de szobatársam szerint ez a kérdés erotikus töltetű. Jó, akkor legyen Sirius. De csak ha nyakörvet akaszthatok rá, és láncra verhetem, mert biztos elmenne, amilyen kóbor dög. :C

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Hugrabugos lennék. Egy seggfej hugrabugos :Đ. A nevem és a családom miatt mindenki nagy ívben kerülne, ügyetlen lennék, Piton halálra gyötörne bájitaltanon, imádnám az átváltoztatástant, McGalagony lenne a példaképem, sok vajsört innék, mágikus gyomokat rágnék betépés céljából, és éjszakánként a hármas számú üvegházban bújálkodnék a kőszívű mardekárosokkal *sigh*. Életem fennmaradó részét a könyvtárban tölteném, és lehetetlen dolgokról ábrándoznék a könyvek felett… hát, ha boszorkány lennék, alighanem arról, hogy mugli vagyok. Vagy kentaur. Vagy seprű.

5. És a Roxfort elvégzése után?

Pucér kentaurokat rajzolnék boszorkánymagazinokba. Esetleg elszeretném Hermionét Rontól. Gyűjtenék repülőszőnyegre meg egy palotácska méretű sátorra, és ha megvan, utazgatnék. És be lennék szarva, hogy hátha tényleg létezik a furmász meg a nargli.

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

Az a kettő, amiket most írok ide és Roxfort Olimpiára… na jó, ha ez itt a reklám helye, akkor a Mártír. Mert beteg, sötét, és ha nem én írtam volna, műdrámának érezném. Egy kicsit az is. De azt is szeretem ebben az írásban, hogy tele van hibákkal, és mindegyiket látom, még sincs kényszerem törölni vagy eltüntetni mindenhonnan. Ebből a megközelítésből mérföldkő, és ez jó. Minden hibája ellenére teljesítménynek érzem a maga nemében, legfőképpen a saját írásban megtett utam szempontjából. De gyomor kell hozzá, és ha most írnám, sokkal szofisztikáltabb lenne, és alighanem azt a mögöttes tartalmat is jobban tudnám érzékeltetni, amiért anno pont hogy szükségét éreztem a tocsogós részleteknek.

 

Nincsenek megjegyzések: