2011. december 11., vasárnap

Elérkezett végre a nap, amikor a kihívás egyik Szervezőjével, az Amazon csapat fejével ismerkedhetünk meg. Saját bevallása szerint Ő egy zord, kritikus és roppant módon kekec némber, ezzel szemben szerintem egy szeretetre méltó, roppant érzelmes, kellemes leányzót ismerhetünk meg a személyében. Örülök, hogy engem ért a megtiszteltetés, hogy bemutassam Nektek Ginevra Pitont!

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Hjaj, nehéz kérdés. Talán a név fogott meg, vagy a tél, mint téma...

Na jó, nem körítek. Ahogy tervezgettünk, és lassan megszületett a mi "kicsikénk", úgy ébredt az elhatározás, hogy itt akarok lenni. Nem csak szervezőként, íróként is.

Ráadásul kíváncsi voltam, hogy mit kezdek a kulcsainkkal.

Nem bántam meg, hisz fantasztikus csapatom van.



2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Ginny/Perselus. Szívszerelmeim. Bár gyermeteg történetekbe adaptáltam eddig őket, de készül egy érettebb is. A másik hatalmas kedvencem a Luna/Draco páros.

A két szöszi szerintem gyönyörű együtt. Velük jobban is tudok bánni, szóval jó néhány róluk szóló történetem van.

Imádom a ritka párosokat, tehát semmi sincs kizárva.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Bolyhoskát. Nem röhög, véresen komolytalan!

Persze, hogy a mogorva pincerémet, akinek én fedezném fel az emberi énjét, és hoznám a felszínre. Lassan elfelejtené Lilyt, és egye fene, Ginnyt is.

Hogy miért őt? Mert valóban az ilyen emberekhez vonzódom, kicsit én is ilyen vagyok. Szeretem a nehéz eseteket, és imádok kutakodni a lelkük mélyén. Sokszor kincset rejtenek.

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Hajnali kelés, loholás Hagrid kunyhójához. Minden nap a nyomában lennék, és csillogó szemekkel hallgatnám az előadásait az "állatkáiról". Este kimerülten, de boldogan lecammognék a pincébe, és egy kicsit kekeckednék Pitonnal is. Mikor már kellőképpen felhúztam, elégedett vigyorral a bajszom alatt sétálnék a Kövér Dámához, és próbálnám megfejteni a jelszót. Ha netán lebuknék, akkor angyali ábrázattal közölném, hogy alva jártam, majd Dracót követve hozzájuk is próbálnék bejutni. És hogy miért? Mert én lennék Mrs. Norris, a kis spicli:D

5. És a Roxfort elvégzése után?

Elvégzés? Kivégzés. Valószínűleg kitömnének, miután egy diák "véletlenül" megmérgezett. Frics minden este csatakosra sírná a bundámat, amit én kísértetként a parókája elkobzásával bosszulnék meg.

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A Sírnak a felhők.

Miért? Mert benne vagyok. Minden egyes szó mögött én vagyok. Az akkori érzéseim átültetve egy olyan történetbe, amilyet azelőtt nem írtam, és nem is hittem, hogy tudok ilyet írni. Sok mindent sirattam akkoriban, és itt öltött formát. Fájdalmat akartam, torokszorító érzéseket, és valahol tanítani is. A saját világképemet bemutatni.

Azt hiszem, hogy sikerült.



http://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=87946

Nincsenek megjegyzések: