2011. december 5., hétfő

A mai Amazonunk egy vérbeli Griffendéles, Sirius-imádó, és azt hiszem, egy igazi álmodozó :). Határozott elképzeléssel rendelkezik arról, hogyan is élne a Roxfortban, és kevésbbé határozottal, ha az azutáni évek kerülnek szóba. A mai riport alanyunk nem más, mint anneelliot!

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Már a téma is megfogott. Nemek harca. Ezzel már önmagában is háborúkat lehetne kirobbantani

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Vad párosok? El kell keserítsek minden erre kiéhezett egyént, mert az nem az én világom. Szerintem még az nem számít vadnak, ha Siriust Lilyvel hozom össze. Legtöbb történetemnek ez az alapja, mert nagy szívfájdalmam, hogy itthon nincs nekik táboruk, és én mindig ilyen kis buzgó szellemű egyed voltam, aki csekély repertoárunkat önjelölt módon bővíteni hivatott. Nem tervezek vad párosítást. Most még biztos nem, de olvasni szívesen olvasnék már egy jót.

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Ez az eddigi kedvenc kérdésem, az nem más lenne, mint Sirius Black. A Harry Potter univerzumban számomra az övé a legkarakteresebb jellem, annak ellenére, hogy Rowling anyánk nem nagyon bontogatta őt ki, legalábbis szerény véleményem szerint. Na, persze szó ne essék róla, hogy a fiatalabb énje mellett voksolnék, mert hát kit nem vonzanak a rossz fiúk. Ki ne akarná jó útra téríteni őket? Én tipikusan az a nő vagyok, aki igen, aki csinálja, aki hagyná hogy összetörjék a szívét, de egyben azt is elérném, hogy ne tegye ezt semlegesen, és ne legyen könnyű átlépnie rajtam, ha arra kerülne a sor.

Szeretnék vele elbeszélgetni, mert hatalmas űrök tátonganak az életében, ha a könyveket vesszük. Említik, eltűnik, említik, eltűnik. Hmmm... Lehet, hogy gondolkodnom kellene egy teljes Sirius életmű megírásában? Hivatalosan is ez a kedvenc kérdésem.

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Ugyanannak a tizenegy éves kislánynak a lelkesedésével vágnék bele, mint aki anno kinyitotta a könyvet. Ugyanúgy griffendéles akarnék lenni, mint akkor, de hol máshol mint a tekergő-érában. :) Azt hiszem nem lennék a középpontban sokszor, mert nem vagyok az a típus, és biztos hogy a miénk lenne a legrendetlenebb hálókörlet, legalábbis magamat ismerve.

Szerintem az SVK lenne a kedvenc órám, és bár jóban lennék Lilyvel az biztos hogy kicsit zavarnak a tudálékossága, és hogy mennyire okos. Főleg bájitaltanból. Sokat vitatkoznék a Tekergőkkel, de nálam ez így hétköznapi mugliként is hobbi.

Valószínű, hogy meg kellene szeretnem a töklevet, és az összes többi „tökös” ételt, mert most nem nagyon vagyunk jó barátságban.

Nem lennék prefektus, és biztos hogy kényszeresen szöknék ki éjszakánként az épületből, hogy nézegethessem kívülről, hogy körbe sétáljam a tavat, aztán persze a kastély falai között órákig a folyosókon barangolva felejteném el magam. Remélve, hogy összefutok egy magas jóképű idegennel. Nem bánom, hogy melyikkel a kettő közül. :))

5. És a Roxfort elvégzése után?

Nyitnék egy cukrászdát, vagy kávézót az Abszol úton, vagy életművek írásába fognék, hogy tisztázzam a kétes személyek pályafutását. Olyan oknyomozó újságíróféle, vagy tanár lennék mondjuk a Roxfortba, bár magamat ismerve nem akarnék bent ragadni örökre. :) Úgyhogy csak időszakosan mindent.

Talán auror lennék? Nem tudom, ahhoz szerintem nem vagyok elég óvatos, bár biztos nagyon vonzana, hogy ezáltal köztudatba kerüljek. Ugye látjátok az összefüggést a három között? Jó, mert én sem.

Szeretnék esküvőt, olyat amilyen Billnek és Fleurnek volt, de háború nélkül. Szeretnék Gordric's Hollow-ban lakni, vagy lehet, inkább Londonba kellene mennem? Hmmm... ez a kérdés kicsit megizzasztott, mert sosem gondolkodtam még ilyeneken.


6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A kedvencem, nem tagadom az 'Elvarázsolt bál' lett, mert egy semleges percemben tört elő az ötlet nem sokkal Halloween előtt, és az lett belőle, hogy elkezdtem írni, és csak gyűltek az oldalak, csak gyűltek és gyűltek, és szinte a cselekmény a maga elvarázsolt módján saját magától íródott meg. Írni is élvezet volt, hát még befejezni. :) Nálam persze nem lehet más csak Sirius/Lily párosítás, ez már úgy belém rögzült. Nem akartam semmit nyilvánvalóan kimondani, amint megkezdődött a bál, és sikerült visszaadnom azt a légkört, amit elképzeltem. Bár ez csak egy novella, de mérföldkő az életemben. Erre úgy igazán büszke vagyok.

Itt el is érheted, ha szeretnéd: http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=91468

Nincsenek megjegyzések: