2011. december 10., szombat

Mai riportalanyunk egy végtelenül édes és kedves lány, Juju :). Bevallása szerint hugrabugos lenne, aki mégis elég bátorsággal rendelkezne ahhoz, hogy Draco elé álljon és szerelmet valljon neki, miközben rettegne, hogy Piton lefüleli :). Fogadjátok szeretettel a vele készült riportot!

‎1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Tetszett a nemek harca kifejezés és maga az is, hogy téli hangulatot kell adni a történetnek. Meg persze az is, hogy a szervezőket ismerem és tudtam, hogy amibe ők belekezdenek, az csak jó lehet :) Szóval gondoltam, miért ne?

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Még annyira vadat nem írtam. Szeretem a canon párosokat, itt a Hermione/Ron párosra gondolok. Ritkább párossal is írtam már: Astoria/Draco. Viszont szívesen kipróbálnám magam egy Luna/Draco ficcel is ^^

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

A fiúk közül Oliver Woodot választanám. Azért, mert aranyos és sportos. Meg valahogy őt tudnám magamnak elképzelni. A lányok közül Hermionét választanám, mert okos és jó barát. :)

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Biztos vagyok benne, hogy Hugrabugos lennék. Szerintem élvezném a varázslás részét, viszont Pitontól félnék. Én is átjárnám a kastélyt pincéktől a tornyokig. Szerelmet vallanék Dracónak. Vagy valami hasonló :D

5. És a Roxfort elvégzése után?

Szerintem gyógyítónak állnék. És nagy családom lenne. Olyan otthonom lenne, mint az Odú. :)

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

A „Boldog karácsonyt, drágám!” c írásom. A Kívánság üstre írtam, ez volt az első kihívásom. Ron/ Hermione fic és karácsonyos. Eddig mindig ezt a történetem ajánlottam, úgyhogy most is :)

http://www.fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=67383

Nincsenek megjegyzések: