2011. december 3., szombat

Egy újabb Amazon kerül terítékre, Amphetamin személyében. Dramione a kedvence, és a zord csapatkapitánya sikeresen ráijesztett a kulcsával. Lassan azonban levedlette a kihívás-szűz ruhát, és aktív kis szelleme lett a csapatának.

1. Miért jelentkeztél a kihívásunkra, mi volt az, ami megfogott benne?

Még soha életemben nem vettem részt kihíváson, de mikor megláttam, hogy Kyraper az egyik szervezője a játéknak, kedvet kaptam és körülnéztem az oldalon. Nagyon tetszett a témakör, szeretem megfesteni és árnyalni a szereplők közötti kapcsolatokat, konfliktusokat, ezért úgy gondoltam, ez maximálisan az én terepem, jelentkezem és kipróbálom magam. Nagyon boldog vagyok és egyáltalán nem bánom, hogy bevállaltam így vizsgaidőszak előtt, ugyanis szuper a hangulat, nagyon kedvesek a csapattársak és nem utolsó sorban szert tettem új ismerettségre is :) Gin és Kyra rengeteget bátorítanak, segítenek, mindig ott vannak, ha szükségem van rájuk. Köszönöm!
Remélem, emlékezetes történettel népszerűsíthetem a kihívást ^^

2. Melyik páros volt eddig a legvadabb, akikről írtál? Tervezel a közeljövőben ritka párosról írni? Ha igen, kik lennének azok?

Én eddig csak és kizárólag Draco és Hermione kapcsolatát boncolgattam, róluk írtam történetet, novellát különféle keretekbe foglalva. Nem igazán tervezek más karakterekkel, illetve ritka, furcsa párosokkal dolgozni, nekem ők maximálisan megfelelnek minden szempontból, és közkedveltségük illetve közutálatuk ellenére őket magukat is elég furcsa párosnak tartom. :)
Valami nagy dolognak kell jönnie ahhoz, hogy más szereplőkhöz nyúljak, de ez egyelőre még nem történt meg ^^

3. Ha a kihívás díja az egyik Harry Potter szereplő lenne, akkor kit szeretnél megnyerni, és miért pont Őt?

Egyértelműen Draco lenne a választottam. Számomra az Ő belső világa a legkomplexebb, a legmegfejthetetlenebb, és ő vonz a legjobban minden tekintetben. Gondolom, nem kell lerészleteznem... :D Ha Őt valaki elvinné előlem a "nyereményjáték" során, akkor Blaise-re voksolnék :D ;) Bocs, Kyra :D <3

4. Hogyan képzelnéd el az életedet a Roxfortban?

Rengeteg időt töltenék a könyvtárban különböző varázsigés könyveket és bájitalos könyveket tanulmányozva, sokat sétálnék a Feneketlen tó partján, a kastély folyosóin, kutató és gyűjtőmunkákat végeznék, hogy minél többet megtudhassak a varázsvilágról, a történelemről és a misztikus lényekről ^^ Naphosszat gyönyörködnék a pálcámban és a behívó levelemben :D Elsajátítanék minden ismeretet ahhoz, hogy animágus lehessek! Természetesen megtanulnék kviddicsezni és annyi vajsört innék Roxmortsban, amennyit nem szégyellek :D Végigkóstolnék minden finomságot a Mézesfalásban, és a Tekergők térképének segítségével bebarangolnám az egész Roxfortot, minden tiltott és titkos kamrájával, szobájával folyosójával együtt :)

5. És a Roxfort elvégzése után?

Szívesen lennék auror, noha ez elég veszélyes hivatás :P A pálcás foglalkozás sem utolsó szakma, de azt hiszem, azért mégis a legvonzóbb számomra, hogy elismert író lehessek a varázsvilágban, csak úgy, mint a saját jelenemben :$ Nagy álmom válna valóra :)Körbeutaznám a világot és megismerkednék más máguskultúrák szokásaival, varázslataival!

6. Melyik az a saját írásod, ami legközelebb áll a szívedhez, és miért?

Ez elég bonyolult kérdés. Van egy folytatásos történetem, aminek az első részét már befejeztem, most írom a másodikat, és igazából ezt a bizonyos második részt szeretném népszerűsíteni. Ha képben akarunk lenni a második részt illetően, értelemszerűen olvasni kellene az első, már befutott sztorit is, viszont ez elég nagy kérés lenne a kedves olvasótól :) Ezért: ez a második "blokk" néhány apróságot leszámítva önmagában is érthető, olvasható iromány (lesz), nem jelent majd hátrányt, ha valaki az elsőben történtekkel nincs teljesen tisztában.
A sztori hangulata nem a legvidámabb, de akad majd benne a mély érzelmeken és nyomasztó alaphangon túl akció és némi humor is :)
A népszerűsíteni kívánt második résszel még meglehetősen gyerekcipőben járok, csak 4 fejezet van kész, illetve feltöltött állapotban, a tanulmányaim némileg hátráltatnak a folyamatos frissítésben, de nem felejtkezem el róla, amikor tudok, mindig dolgozok rajta.
Nagyon szeretem írni ezt a sorozatot, szívvel lélekkel dolgozom, örülnék, ha más szívébe is sikerülne belopnia magát, nem csak az enyémbe :)
Ez a kis hihívásos sztorim is kapcsolódik némelyest eme fent említett két nagyobb részhez, de természetesen, ha csak ezt olvasod el, akkor is teljesen érthető lesz az alapötletet szolgáltató történetektől függetlenül! :)
Mindkettő +18-as minősítéssel van fent a Merengőn, nem véletlenül, kérlek ezt vegyétek figyelembe! Saját felelősséggel :)
Első rész http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=61199 
Második rész http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=88629

Nincsenek megjegyzések: